sobota, 10 sierpnia 2013

Phenome MULTI-ACTIVE - Cukrowa maska i peeling 2 w 1

                             DSC02738.JPG

Na ten produkt polowałam od dawna. Skusiłam się kiedy otrzymałam bon z Douglasa na 40 zł. Wówczas multi-active kosztował mnie 85 zł a nie 125 zł  .Słyszałam same pochlebne opinie. Zacznijmy może od składu :
- zmielone pestki oliwek, truskawek , drobne kryształki cukru
- oleje : makadamia, z oliwek
- olej jojoba, buriti
- masło babassu
- ekstrakt z lukrecji, ananasa, grejpfruta
- wyciąg z kwiatów rumianku

Jest to bardzo nowoczesny kosmetyk. Spełnia podwójną funkcję : maski i peelingu. Ma postać gęstej, karmelowej pasty. Pachnie obłędnie - cukrem , miodem :-) . Nadaje się do każdego typu cery. Nie jest agresywny , wręcz powiedziałabym , że jest dość delikatny. Kosmetyk fenomenalnie nawilża , wygładza, znikają suche skórki , wszelakie kremy się lepiej wchłaniają .
Początkowo masuję twarz przez około 2 minuty, po czym zostawiam preparat na twarzy na około 5-7 minut. Wówczas mam pewność , że wszystkie dobroczynne substancje wniknęły w skórę. Jest to także zaoszczędzenie czasu . Za jednym zamachem wykonujemy jedną czynność zamiast dwóch ( peeling + maseczka ). Po zmyciu nakładam serum Phenome . Efekt jest piorunujący. Gładka twarz, subtelne rozświetlenie , głębokie odżywienie . Czego chcieć więcej? Nie dziwi mnie fakt , iż kosmetyk ten zajmuje stałe miejsce w rankingu bestsellerów Phenome. Pojemność jest niesamowita - 125 ml . Stosuję go 2 razy w tygodniu. Słoiczek solidnie wykonany , prezentuje się luksusowo . Polecam wypróbować . Nie przypominam sobie takiego drugiego produktu na rynku. Ten jest wyjątkowy.




DSC02838.JPG   
                     




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz